söndag 9 mars 2014

Tortuga bay, Punta Cana!

Jag som hade planerat att ha en "internetfri" vecka den här veckan. Men det gick ju sådär... även om det bara är på kvällarna jag tar upp antingen telen eller datorn hehe.
I vilken fall som helst tänkte jag bara slänga in lite bilder från idag och säga hur mycket jag älskar mitt jobb för tillfället hehe! bränt mig lite idag, är la det ända jag har att klaga på.

Ang jobb så vet jag dock inte vad jag ska räkna som jobb och inte haha. De 3 familjerna som åkte hit tillsammans hittar ofta på saker hela tiden och jag är inte den som är den som bangar att utforska. Oftast får jag ett val om jag vill stanna hemma i villan eller om jag vill med. Än så länge har jag hängt med på de flesta saker. Och det har vart sjukt kul. Igårkväll efter middagen bad de mig sitta "barnvakt" åt en av the Collins ungar. Jossy på typ 3-4 bast.. Hon sov i sitt rum och jag satt på verandan med min bok och en bärs. Helt okej jobb för min del. Inte precis så att jag hade kunnat göra mycket annat ändå den kvällen haha. Så med andra ord.. helt ok.
Jag badar, solar, dricker bärs och leker i poolen/havet/stranden. lovelife

Vi bor i en Villa typ 10 meter från stranden. Fått varsin cykel som står parkerad utanför. 3 golfbilar att använda. Tror vi har 4 badkar varav en är utanför på en av balkongerna. Vet inte om man borde kalla den för Jacuzzi istället kanske. Sjukt jävla fint ställe. Hade lätt kunnat stanna här ;)

Waaaddup? körda från flygplatsen i golfbil















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar