fredag 7 mars 2014

Doninikanska Republiken väntar!

Whats new?
Om ca 6 timmar (4am) kommer ungarna komma in och hoppa i min säng! Why? För vi ska til flygplatsen och dra till Dominikanska Republiken!! Boooyaah!!

I går kom min V-mamma hem som en neger. Har du redan varit på semester frågade jag.. Så berättade hon om sin första experience av sun-spray eller vad det nu heter. Hennes polare hade tydligen gjort det och tyckte det var svinbra och tydligen ska det hjälpa så att man inte bränner sig i solen. Soft! "Vill du göra det?" frågade hon mig efter sitt uttalande. Uuuuhm... "Ill pay for it, I would love to do that for u!" Uuuhm... sure Yeh thanks!
å hon ringde och bokade en tid åt mig och fixade så att Caggie kunde ha Reid i en timme hehe.
Kom dit och fick skriva i en jävla massa papper haha. Ställa mig näck i en maskin som sprayade ner hela mig. Lite obehagligt i fejjan men det fick på typ 3 min!
Inte helt säker på resultatet dock... är typ prickig på händerna men fejjan ser bra ut, resten av kroppen blev väl inte sådär jättebrun haha. Men jag fick ju det betalt så jag är nöjd ändå!! ;D

Ska kolla ett till avsnitt av Awkward innan jag sla försöka sova! Ser inte fram emot att gå upp så tidigt haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar