söndag 16 mars 2014

St Patricks Weekend

Ingen aning om vad jag sagt eller gjort men det är skönt att man alltid verkar göra så gott intryck på alla nya människor som man träffar haha!! Något bra måste vi ju kommit med iallafall!! fast det är ju klart att alla vill till sverige efter att de mött oss! Vi är ju bäst och ballast i stan!! ;)


St Patricks helg iallafall!! Och vi firade så gott vi kunde idag! :D Skulle egentligen åkt in till Boston för att möta upp en kille från au pair skolan som jag inte pratade med förens vi åkte bussen frånNew york till Boston haha! Men Det blev inte riktigt som jag tänkte mig. Men dagen blev jävlar mig rolig ändå!! Johanna åkte med mig med tåget kl 11. Kom in till Boston och bestämde oss för att köpa sprit och köra en gammal hedelig dagsfylla som alla andra i boston. SundayFunday! köade till systemet med typ 50 andra pers. Nedräkning och alla var på svinbra humör! jag hade min gröna celtic linne och min gröna klocka på mig hehe!! Alla klädda i grönt! Kan det bli bättre än så??? Mötte upp Jake och sen stack vi till paraden! Sjukt mycket folk och alla var på svinbra humör. Jag var full och gla och vi träffa en jävla massa människor hehe. sen kommer jag fan inte ihåg vad vi gjorde. Tror vi tog taxi någonstans och sen mötte vi upp David och Davis och några andera på CF. Käkdade lite middag. Innan det förresten så skulle jag ju möta upp min käre fransk då va. Snackade i telefonen och skulle mötas på hållplatsen. Gött. -bara det att det var ju tydligen inte han jag pratade med i telen. Var tydligen en annnan snubbe som jag absolut inte ville träffa. Va fan hände dör haha. wtf tänkte jag. Så det blev ingen fransk. Han var tvungen att åka efter paraden fick jag veta nu i efterhand. Men ja. Sen skulle vi hem. Kommer på att min bilnyckel ligger i väskan som jag gav till Jake. Får åka tillbaka och möta upp honom. Kommer tillbaka till stationen och ska ta ett tåg som inte går. FUCK! ! 11.30 går nästa vilket är 30 min efter min curefew. DUBBELFUCK. Min telefon är död. TRIPPELFUCK! aja. finns inte så mycket att göra åt saken. Kör hem johanna och kommer hem vid halv 1. Körde som en dåre hem. Varje gång jag kör den jävla vägen från eller till johanna på den jävöla apple st så tänkte jag att jag kommer köra av vägen. Är det något jag kommer dö av i det här landet så är det fan den vägen! Hatar den! Kan inte låta bli att köra för fort på den heller. Efter jag har tänkt alla döttstankar så blrjar jag alltid le och tänker att det är rätt kul att köra fort i kurvor. Sen blir jag värsta ralllyföraren i mina tankar. WOOOHOOOO!!1...   Efter att jag stängt min dörr kommer min V-mamma och knackar på dörren. Inget hej utan "När kom du hem???" eeeeh... 5 min sen. Tydligen hade hon ringt och vart skiorolig över vart jag var. Hatar när folk är oriliga över vart jag är. Jag är okej, jag klarar mig alltid det är lugnt. Chilla på dillen fan. Där stod jag i utkletat smink och en massa halsband som jag fått av strangers och med jackan fortfarande på. Slukade säkert sprit också. Försökte stå långt ifrån och dimma taklampan så mycket det gick men tro fan att jag ska få en kram då också. Då kan hon ju inte undvika min stank. KASTRULLAPA också!! Fick lite dåligt samvete eftersom att hon var vaken och vart orolig. ååh. Pinsamt. Aja. Detta skulle bli ett kort inlägg om balla svenskar men nu fick du veta om min dag lilla Greta.

Puss och kram skumbaban


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar