lördag 25 maj 2013

Boston

Tjeeenare!

idag hade jag sovmorgon fram tills kl 9 hehe. van vid att gå upp kl 6 på morgonen när vi var på skolan.. och det bästa med den tiden var att klockan i sverige då var 12 haha så man var ju as pigg så tidigt på morgonen :D

idag har jag lekt med killarna i källaren hela morgonen. spelat hockey och basket och en himla massa annat. sen åkte jag Daphnie som är mamman och greta som är hunden ut med bilen till nåt ställe. där mötte vi upp hennes föräldrar och deras 2 hundar  och gick en promenad. sjukt trevliga. och deras ena hund var en typ german shepherd fast en dvärg. sjuuukt söt haha! efter det åkte jag och daphnie och handlade lite grejer, bla en adapter och ett block och lite smågrejer. sen skulle vi åka och fixa telefonen som jag kommer få men får göra det på ett annat ställe i morgon för de kunde inte där vi var. så får de om jag kanske får en ny iphone eller om de kommer ha kvar samsungen de har nu. hehe. seeeen har jag inte hunnit med så mycket mer. skypat lite. mina 2 första måltider här har varigt pizza haha så får se vad det blir i kväll! ;)

huset är svinstort och jag vet inte hur många gånger jag har gått vilse redan haha. går alltid in i fel rum för de stänger alltid dörrarna och alla ser lika dana ut haha. sen har det lite problem med mitt namn här så nu har jag gett upp och låter dom kalla mig för ani haha.

här kommer bilder på mitt rum hehe..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar