onsdag 29 maj 2013

luktade bajs efter att ha lekt bland bäverdammarna

Idag har jag öppnat ett amerikanskt bankkonto wiiiho! sjukt spännande haha
sen har jag hämtar reid helt själv från skolan/dagis. stoooolt!!
Josse åkte hem idag så morgonen var nog rätt hård för hela familjen men hoppas att det blir bättre och de känner sig hemma med mig snart istället :) reid var glad när jag hämtade honom så sa han att "ani, I kind of stats getting used to you", något i den stilen haha så börjar gå framåt iallafall! ;D

jag och reid och hans mormor och alla 3 hundar har hängt lite nere vid bäverdammarna. vattnet hade stannat och rann inte ner till ån om man säger så så vi stod och försökte få bort alla grenar och gräs och skit som stoppade vattnet. greta (hunden) hjälpte också till. blev fan förvånad att hon fattade vad vi ville göra med skiten. blev sjukt lerig och blöt men vi lyckades iallafall. bra team!
idag har jag dessutom snackat en heel del engelska så nu är jag glad över det igen :)

nu har jag precis nattat ungarna och väntar på att föräldrarna ska komma hem. de skulle på någon vaka så jag fick äran att lägga dom. inte de lättaste men jag lyckades iallafall ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar