onsdag 29 maj 2013

forever alone? naah

En sak som känns så sjukt bra över att vara här.. det kommer nog låta väldigt konstigt men det känns asbra att veta att jag på ett sett inte har någonting i nuläget! de 2 kompisar jag fått i området har åkt hem till sverige. jag känner inte någon här. jag kan inte ett piss om området. det ända jag har är en familj jag bor hos. de ända kompisar jag har är dom. men det känns så sjukt bra för jag vet att jag kommer få kompisar. jag vet att jag någon gång kommer träffa några av dom från skolan i new york. jag vet att jag kommer kunna området utantill. jag kommer lära mig alla dagliga rutiner för både mig och barnen och familjen. jag kommer träffa ball folk. jag kommer lära mig prata flytande. och jag kommer få vara med om så mycket som jag aldrig hade kunnat göra hemma. att veta att allt kommer så småningom gör att jag inte känner mig ensam. för när jag tänker efter så borde jag känna mig ensam. men det gör jag inte. för jag vet att allt kommer. och jag är sjukt glad över att få vara här :)
(nöjd över mina val)
happy girl!
yeeeh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar