lördag 25 maj 2013

mycket nytt

Tanken har slagit mig att jag kommer dö här haha. vi har redan spelat såå mycket knä hockey och mina knän är helt illröda. vet inte hur många gånger jag har fått en klubba på mig eller en boll i huvudet haha men är lätt värt det! är sjukt taggad för sommaren och killarnas sommarlov så vi kan åka till stranden eller poolen eller till deras ö dom snackar om eller åka och fiska eller ta med hunden ut och leka typ! Glad tjej! min engelska svajar dock ganska mycket ibland haha. sjukt irriterad blir jag på mig själv då men lär mig ju hela tiden. idag har jag bla lärt mig vad mål heter haha, och vad det heter när den i mål fångar bollen.. mycket om sport. har också lärt mig sjukt mycket om lacrosse idag.
kvällen har spenderats med tjejerna från igår. vi passade killarna medans daphnie och kellighe var ute på middag. kollade hockey matchen NYR mot Boston bruins. Känns gött att bo i Boston när dom vinner haha ;D nu ligger jag i min feta säng för andra gången och fryser ihjäl. glömde stänga fönstret innan haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar