måndag 6 maj 2013

Tjaaaaaaaaaa!

Hemma från Turkland och hemma från brevlådan. Känns som att jag postat 1000 brev idag. Sjukt mycket papper som måste fixar och skrivas och postas och göras. Nu är det nog bara vaccinations skiten kl 4 som ska göras. Sen ett online möte. Sen återbesök på vaccinations mottagningen någon gång i veckan. Det är nog det sista som måste göras innan jag åker den 20! :) Sjukt gött att vara klar med det mesta.

Turkland var iallafall sjukt naajs! Jag och lillebror hade det kanon! mestadels av veckan bestod av bad och mat haha. all inclusive var sjukt värt. Vet inte hur många ggr om dagen vi käka haha. Spelade in ganska mycket när vi badade så får la klippa ihop en rulle av det ;)
SEN har vi gjort fish spa. Sjukt stolt att jag vågade haha. Av 20 min as garvade jag i 10 haha.

hela veckan rullade runt i ca 30° på dagarna och med sol hela veckan. Poolen och havet var ganska kalla men jag tycker iof aldrig att vatten är varmt. Men vi kunde ju ligga i och bada hela dagarna utan problem iallafall. Så till folk som funderar på att resa i april.. GÖR DET!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar