söndag 26 maj 2013

gym, köra bil, victorias secret och mat. massor med mat

Idag mina damer och herrar har jag gjort en hel drös med nya grejer!
Jag jag för första gången tränat på ett gym i år. och för första gången tränat i detta land! kommer i morgon inte kunna gå för första gången i detta land.. handlat på victorias secret och kört bil!!

josse kom och hämtade mig och jag fick köra bilen som sen kommer bli "min" en volvo det är det ända jag vet just nu haha + att den är silver. körde och hämtade emelie. sjukt jobbiga vägar. fattar ingenting. vägarna och alla skyltar känns helt ologiska haha. förhoppningsvis kommer jag in i det snabbt. sen blev det iallafall av till gymmet. signade upp mig där så nu får jag la hoppas att jag inte blir för fet iallafall. sjuuuuuukt vad jag svettades iallafall. testade på en den nya grejen där man går i trappor också. pallade bara 15 min sen kunde jag knappt gå haha. sen körde vi till mallet. hatar det ordet men har inte kommit på vad jag ska kalla det än. körde till den stora den här gången. sjukt naajs! käkade på cheesecake factory som sägs ha sjuukt god mat vilket de hade men jävlar vilka stora portioner haha. köpte också cheesecake till efterrätt. sjuuuuukt god! rekomenderar stället till alla som har möjligheten.

sen stack vi och köpte en adapter till mig äntligen och så gick vi in snappt på victorias secret där det var mormorial rea så 7 par trollor för 160 spänn eller nåt om jag minns rätt! :) sjukt värt!
nu har jag vart hemma en stund. familjen har vänner på besök så har tjötat lite grann med dom och käkat hamburgare och lekt med hunden hehe. nu ska jag la glo en film eller nåt. testa på tvn för första gången också i mitt rum. de har tydligen över 300 kanaler så kommer la fastna hela kvällen! :)

jag med min okära nuvarande telefon jag fått. hoppas på att de kan uppgradera den eller få in simkortet i min iphone :) känner mig som en blind kärring på 97 när jag skriver på den haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar