lördag 17 augusti 2013

Asså galen helg detta!

Det är iof redan Lördag och jag jobbar i kväll men de senaste dynen har varit så spontana de bara kan bli.

Igår jobbade jag tyo bara 2 timmar eller nåt, sen stack jag och träffade johanna vid mallet, köpte vita tröjor till Color run och satte oss sen vid borden där inne och vette fan vad vi skulle göra! Blev sjukt uttråkade på vardagen och vill hitta nya amerikanska kompisar. Så vi hade ett uppdrag! Hitta nya vänner!! Fick för oss att åka änna bort till Gloucester, en strand där för att se om det fanns ungdomar, helt utan resultat, sedan bar det av till själva centrumet där vi iallafall fick en 50 årig gubbe att ropa "woooow" efter oss. inte mycket till att ha, Men då vet ni, äntligen fick vi ett sms om en fest vi var bjudna på. Så vi stack tillbaka till mallet och körde drive in på donken och väl där så ringer Julia och berättar att hon har träffat en snubbe på en bensinstation som sedan hade bjudit med henne på fest. Så det slutade helt enkelt med att vi åkte dit!

Första riktiga amerikanska american pie partyt!!!
Vi hade inte den blekaste aning om vad vi var på väg till men vi hamnade rätt öde och när vi väl hittar huset så står det hur mycket bilar som helst parkerade utanför! helt galet! Fan vilket glädjetjut vi fick te där inne i vår bil haha! Sen steppar vi 3 ala svenska brudar in och får väl typ allas uppmärksamhet då vi var de ända som typ ingen kände. "jaaaha är det ni som är bensinragget?" haha jajamen "wooooow är ni från sverige, säg något på svenska" haha alla var sjukt trevliga och ville prata med än och veta varför vi flyttat hit typ haha. Faaaan vilken rolig kväll det blev! Beerbonge, as mycket folk, musik, röda muggar, folk som rökte maja fan överallt och det var inget fel med det (tyckte alla utan vi svenskar), jag vet inte hur många jag såg ha sex under natten och en brud gick runt topless, alla dansade till dr bombay som jag satte på haha, vi gick upp på taket, vi hade fyllematskrig, spelade fyllehockey i garaget, lärde alla svenska och tillsist när det bara var jag ensam tjej vaken kände jag att det änna var dags att sova, alla sängar och soffor var upptagna så jag hittade lite filtar och kuddar som jag la i et hörn på golvet. funkade utmärkt! ;)

Bildbomb!














 Haha hade ju inte förväntat oss någon fest men som tur var hade jag packat ner lite smink i väskan haha. Kom ju typ direkt från stranden till festen ;) Så fick sminka mig i bilen hehe



1 kommentar: