fredag 2 augusti 2013

Boston och jobb!

Var ledig på dagen idag men drog in till Boston med ungarna och Daphne. Kollade runt lite och gick till min värd pappas kontor. 9onde våningen mitt vid hamnen och utsikt över hela Boston åt alla håll och kanter! :D de hade även ett teleskop vid ena fönstret. Med den såg man mycket väl folket som gick runt på andra sidan vattnet. Såg också den 80onde största privatägda båten i världen! (kommer inte i håg vad den heter) sjukt stor iallafall. Såg också landningsbanan som bla Obama använder när han landar med sitt flyg.

iallafall, hälsade på alla hans kollegor och käkade lunch där. Sen stack vi hem och jag och ungarna kom på världens bästa ide. Vi tog golfbilen till grannarna och tog beställningar på armband som vi gjorde och sålde. Så ikväll när jag jobbade lyckades vi sälja 17 armband på 2 hus. hehehe. får jobb på jobbet. Sweet!

Satt och kollade på några framtida au pairers applications förut efter att jag lagt ungarna. Då slog mig tanken att jag sitter fan själv en fredagskväll när till och med 40 åringar är ute och festar. Kändes rätt lame. Nu blire iallafall film!


 Feta båten till vänster. Obamas landningsbana till höger andra sidan vattnet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar