fredag 23 augusti 2013

Fredag med härlig middag!

Idag jobbade jag någon timma sen satt jag hemma och degade och fixade med en himla massa papper som måste göras innan Hawaii. Sen kom familjen hem och hade köpt hummer. uuh.

klappat hästar och åkt traktor har vi gjort också!

Kvällen var sjukt fin faktiskt. Var hemma med hela familjen och kusinen, Solen sken, Musiken på i högtalarna från huset, Soffor utsatta på gräsmattan, corne hole spelet låg förberett. Käkade en hummerjävel och en grillad hamburgare. Hade cornhole turnering och ungarna dansade till musiken änna till solen gick ner. Sjukt jävla mysigt! Love life igen typ!

Pappans bror och fru är sjukt trevliga också, De gav mig massa tips till Hawaii och sa typ 100 gånger att jag gärna får komma och hälsa på dom i Denver i Colorado!

När ungarna lagt sig stack föräldrarna ut och jag jobbar nu kväll men det känns helt ok. Har massa datorjobb att fixa samtidigt hehe. Idag fick jag min första riktiga gonatt kram av Charlie också! Utan att jag bad om det! :D Löööv that kid!

Fan måste typ börja packa snart också! I morgon blire Boston med brudarna!
 
Snyggast bild! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar