lördag 10 augusti 2013

Lördag!!

Tjaaaaaabba!!
Kom just hem efter en väldigt spontan kväll. men vi tar det från början ;)

Jobbade med att passa hunden, sista dagen idag. satt ute med den mestadels av dagen och fick faktiskt sluta typ 3 timmar tidigare då ägaren rullar in med sin Porsche (fint utrett med spionkameran!) han tackar för sig och drar fram stålarna ur fickan och ger mig en bunt med pengar.. "du får lite extra tip också" okej jamen jag tackar typ. 50 fucking dollar i extra tip för att hålla håll på en hund som ändå bara sover hela dagen. SWEEET home alebama typ! älskar rika människor! hehe. Så nu ligger alla stålar i min spargris till Hawaii!! :D

Var sjukt uttråkad efter att ha varit med hunden så stack sen till stranden, låg och hade det gött tills jag upptäckte att helvete vad mycket klockan blev. klockan var 7 när jag väl kom hem, ringde julia och vi fick tips på ett bra ställe i Essex att käka på. In i duschen och fixa mig sen kommer hon och vid 9 käkade vi på någon restaurang vid havet. Klockan 10 kom tankarna "jaha vad fan gör vi nu då" så vi stack till The farm och tänkte köpa cola och glass. Våran plan höll ända fram tills jag är halvt innanför dörren då en vakt knackar mig på axeln och ber om att visa leg. öööh jag vill bara ha en glass. Men det gick inte för sig så vi satte oss utanför och roade oss med att kolla folk som rökte på haha. Slutade med att vi åkte änna bort till Salem och hitta ett ställe vi kom in på och fick äntligen köpt våran cola. Skumt ställe men blev en sjukt ball kväll ändå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar