onsdag 21 augusti 2013

En redig dagens!

Vaknade och skulle jobba men det blev då inte mycket jobb ska jag säga. Jag satt och åt frulle i min ensamhet medans de andra var ute och åkte golfbil haha. Älskar mitt jobb ibland. Sen gjorde vi lite armband och efter lunch när Daphne kom hem så åkte vi ut med båten till "the end of crane beach". Helt galet fint där! Älskar att åka båt!

kvällen spenderade jag med Johanna, hängt rätt mycket med henne det senaste kom jag på haha. Sjukt ball tjej iallafall! Stack till Beverly beach och käkade på en bänk haha. Hittade en lekpark där vi hängde och kollade på ungdomar som langade. Sjukt underhållande. Sen kom vi på att vi hade träffat något gäng när vi var i salem för några dagar sen som tipsade om att åka till The farms på onsdagar så det gjorde vi. Kom dit och det var packat! Så det är däääär inne alla hänger tänker vi. Kommer lätt hänga där framöver haha.

I morgon vet jag som vanligt inte hur jag kommer jobba. vet att jag börjar 8.30 för att pappan vill ut och springa. Okeeeeeeeej typ!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar