söndag 4 augusti 2013

Shooooooopping!

Det har förresten kommit enu en till svenne tjej hit så igår hann vi också med en middag på cheesecake factory med henne. Sjukt trevlig :)
Helt galet vad mycket bil vi har åkt den här helgen också. Gjort slut på en hel tank nästan haha. Men det var det lätt värt det ;)

Här har ni mina nya fynd på egobild! var tvungen att testa allt när jag kom hem haha. Sjukt nöjd!

Äntligen bra svarta shorts som jag letat efter! Sjukt sköna! så nu kan jag använda massa av mina linnen som jag inte kan ha till de andra shortsen jag har haha ;D tex mitt älsklingslinne på bilden!! ;D



 Storlek XL haha. men sjukt skön stickad.

Inne på Tillys hittade jag denna! Blev fan kär haha. Sjukt ball eller!! Och älskar en av personalen där inne. Han är nog vääääldigt extrem bög men han är snäll! Han berömmer alltid något på mig varje gång han ser mig haha. Idag pratade han om mitt hår. Frågade om jag färgat det ombre men det är ju faktiskt bara utväxt, så han blev lite lätt fascinerad haha. "OMG it looks sooooo good!"  sa han hehe. Vill typ handla där bara för att han är där. Vill bli hans BFF fan! 


Nog med egobilder på ett tag framöver haha

1 kommentar:

  1. Är det meningen att man inte ska se ditt ansikte på någon utav bilderna?

    SvaraRadera