torsdag 22 augusti 2013

Salisbury

Son vanligt lever jag på mina spontana dagar! Började halv 9. gjorde inte sådär hejdlös mycket om man säger så. Gjorde lite mer armband typ. Vi har änna "expanderat" och våran försäljning har tagit sig till myopia där dom säljs på golfturneringar. FETT haha.

Vid 2 tiden stack familjen iväg och jag gick ut med vovven. Sen fick jag för mig att dra upp till Carros beach hus uppe i Salisbury. Degade lite på stranden och sen kom Lisa ner med 2 paddle boards som vi fick testa på. Var mer vågor denna gången än förra. Lisa trillade i men jag klarade mig änna helskinad. Brutalt rädd för haj så vägrar väl låta mig trilla i haha.

Stack förresten till mallet och köpte mig en ny resväska för 100 soänn. VÄRT! Den kommer trillaisär haha. HAn som sålde den tyckte nog jag var knäpp. Skit samma! Jag gick in, sa att jag ville ha en väska, han trodde jag ville ha den till handbagade när jag pekade på denna. NEJ den blir görbra! Billigaste jag hitta haha. Sen var det något metalband som musik där inne som jag frågade vad de hette för det var helt ok. Då typ kolla han sjukt snett på mig. Får jag inte lyssna på vad jag vill haha. Tar typ första bästa pratstund jag kan med folk från höger och vänster. Man tjänar ju inget på att vara tyst och tråkig eller? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar