tisdag 6 augusti 2013

Tjaaaaaaa!

Lyckades få med ungarna till Myopias pool idag. Varför tycker jag om den poolen? För att där hänger alla deras kompisar som också har medlemskap vilket gör att de hellre leker med dom än mig och jag kan för en gångs skull ligga vid sidan om och bara hålla koll. Det sämsta är att alla morsor eller babysitters tar upp alla solstolar på den sidan där det är bäst sol och sen använder den ändå parasollen. SÅÅÅÅ onödigt!! fan ligg inte där om du ändå inte ska ha någon sol. 

aja, jag är nöjd ändå. efter jobbet stack jag med daphne och ungarna till Gloucester till en strand där. Sjuuuukt fint. Lågtidsvatten så stranden var enorm! Käkade middag där och sen blev det glass i Essex.

Nu ligger jag hungrig igen efter att precis ha varit på starbucks haha. aja. sovmorgon i morgon. kan sova hela 20 min längre ;D Bästa med det här jobbet är att jag typ kan gå upp 5 min innan jag börjar hehe. iof brukar jag gå upp en kvart innan bara för att ligga kvar i sängen någon minut och kolla fb ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar