tisdag 20 augusti 2013

De senaste dagarna

Tisdag och änna glömt av helgen haha!
Efter festen i fredags var vi tvungna att sticka därifrån tidigt. Hade lovat Daphne attgå på promenad med henne och hunden. POWERWALK i 110 km/h haha. omg, mådde sådär! Stack med familjen ut med båten efter det. Kom hem och jobbade kväll. Söndagen stack jag upp tdigt, Carro kom och hämtade mig och vi stack till Gloucester på Val safari haha. Ut med en fet båt i 4 timmar och kollade på valar :) Rätt ball ändå. Stack till mallet och träffade johanna. Kvällen hängde jag med johanna hem och satt och tjöta och drack vin för att fira att vi var lediga på måndagen ;D

Måndagen, efter många om och men så blev det Gloucester igen.. Paddle boarding stod på schemat. sjukt trött när jag skriver nu haha

Idag har jag iallafall hängt med till flygplatsen, skulle hämta upp min V-pappas bror och familj. Sjukt stor flygplats, vette fan hur jag ska kunna hitta där själv på måndag haha. löser la sig!

I morgon vet jag fan inte hur jag jobbar. Behövde inte ställa klockan iallafall sa de. Sweeeet! Gonatt!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar