lördag 24 augusti 2013

Boston!

Alltså jag och mina vänner är nog sämst i världen när det gäller tåg och tider och allt dedär haha!
Men efter många om och men kom vi fram till Boston. Hängde lite, gick runt lite, satte oss i parken och käkade lunch, sen kom Björn från Tyskland. Stack med honom och handlade.. kändes som vi 3 tjejer var män och hängde med en shoppinggalen brud haha. Men vi hade ball ändå. Stötte på Siri från Finland som jag inte träffat sedan jag tappade bort henne på festivalen för typ 2 månader sedan haha.

Sjukt vilken New York känsla jag fick när vi var där idag! Råkade komma hem lite sent i kväll bara. Skulle jobbat kväll idag igen men typ halv 9 kom de hem igen haha. hade precis lagt ungarna. Men stannade hemma iallafall. Känns gött att få packat lite till Hawaii!

Helt galet! Robin är redan i Seattle och mellanlandar! Känns helt sjukt att vi är i samma land. Såååå nära men ändå sååå långt bort! Snart ses vi på Hawaiis Flygplats och jag får hawaiikrans runt halsen!! :D
2 bilder från idag, snodde av Julia!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar