söndag 4 augusti 2013

Ball helg!

Hejsan hoppsan!
Glädjande besked, en mycket bakis men ändå jävligt glad janni sitter nu i sin säng.
Gårdagens morgon var däremot inte lika glädjande. Jag vaknade upp och hade sååå tråkigt, Fick lite panik känsla när där jag tänkte att "jag bor fan i fucking usa och jag gör absolut ingenting!" Jag ville träffa folk och festa!!! kvällens planer var att dra till carros beach house med tjejerna och kolla raketer från balkongen men lite panik känsla bådade nog gott då kvällen faktiskt efter många om och men slutade hemma hos Candi på fest! Nöjd janni fick som hon ville! ;) Hade riktigt kul, badade i hot tub och blev bästis med husägaren och alla hans bög kompisar. Spelade öl spel och fyllekäk på dunkun donuts. Däckade hemma hos julia i en våningssäng. (sjukt skön säng men hur i helvete tänkte dom att man skulle kunna bädda den sängen när man är bakis haha)

I morse stack vi till cranes beach och däckade på stranden. Sen blev det mallet där jag kom hem med ganska många påsar haha. skulle leta efter en ny bikini men så blev inte fallet!. käkade suchi också och har nu kunnat bedöma att amerikanare fan aldrig använder kniv när de käkar. Det finns inte ens att få på snabbmatsställen.

När vi skulle hem från mallet ÖSREGNADE det!! fan vattenfall från himmelen och blixtar överallt. Sprang som idioter till bilen. Vi kunde inte låta bli att asgarva åt hela situationen. vattnet på vägen täckte hela mina fötter och väl inne i bilen satt vi helt genomblöta haha. Var som att vi badat. Men typ 3 min senare så var det strålande sol igen. Amerikanskt väder asså. sjukt konstigt!

Kom iallafall hem till familjen som bjöd på kräftor. De var sjukt exalterade över att visa hur man äter dom. Smakade skit och känner mig inte riktigt bekväm med att äta något som har hela kroppen kvar typ. Bad typ om ursäkt till lille stackarn som blev sönderdelad haha. Men jag kunde inte riktigt med att tacka nej då de var så glada över det haha ;D här har ni han!! Även ett bildkollage johanna satte ihop från igår och idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar