måndag 12 augusti 2013

Slip and slide!

Tjenixen!
Idag stack jag och ungarna och ena grannungen Pete och hans barnvakt Chris till Myopia och spelade golf. Chris tog de äldsta ungarna ut få banorna och spelade medans jag och Reid stod och gjorde något annat, puttade. Vette fan vad det var.
Fick reda på att i fredags skulle några från Bruins laget kommit dit och spelat lite men eftersom att de pisseregnade hela dagen kom de aldrig, så hoppas de kommer dit nästa gång jag hänger där! hehe ;D

Stack sen hem och käka lunch, sen tog vi golfbilen och hämtade grannarna igen och stack upp till poolen. Sjukt gött väder idag, och för en gångs skull kunde man sitta på kanten av poolen i stället för att bränna röven av sig haha. Senare blev det glass hos Caggie och kom på att varför hämtar vi inte "slip and slide" banan. sagt och gjort, sjukt jävla roligt haha.

Ikväll stack jag och käkade thai med Carro, hennes kompis och Johanna. Pinkberry till efterrätt :D 

Nog med att jag ser galen ut men puppyn är söt och jag saknar att gosa med han :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar