fredag 20 september 2013

20 september.. Fin fredag På stranden!

Tjenis Penis.

Började jobba kl 9 i morse då jag hämtade reid på daphnes kontor. Kom hem och han hjälpte mig att måla mina nya "näsor" till solglasögonen :D aaaaaaasfint haha!
När vi blev klara stack vi till crane beach. Sjukt gött väder. Även om vi lekte hur mycket som helst både i vattnet och i sanden så lyckades vi ta en tupplur också haha. Sjukt gött! Tro fan att jag brände fejjan bara så nu har Kellighe mobbat mig igen haha.

I kväll har de en massa kompisar här på middag/party. Och inga barn är inbjudna så jag har fått jobba. Visserligen fick jag lov att sticka så fort ungarna lagt sig men har sjukt mycket att plugga så bestämde mig för att stanna hemma.

vet inte hur många de är här men livliga är de iallafall. Men de har ändå sjukt mysigt. innan jag gick upp med ungarna så satt vi ute och "minglade" vid en brasa de satt ut. Sjukt najs!

Reid smygfotografen!  Min axel är brun iallafall... haha vet inte om detta är till eller ifrån stranden :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar