söndag 22 september 2013

Party Boat Cruise

Hellooooooo!!
Ja jag vet inte men jag fortsätter med mitt brutalt spontana liv här på andra sidan jorden haha.
Igår kom Julia och Johanna och hämtade mig. Lämnade bilen hos Carro och stack in till Boston. Gick runt lite innan vi stack till hamnen där vi skulle gå på Party båten eller vad man nu ska kalla det. Party Boat Cruise vad som stod på schemat iallafall. Mötte upp alla andra där inne. Båten var som en fet labyrint med 3 våningar. Gick vilse hela tiden haha. Hängde mest på andra våningen med Katharina och några andra tyskar eftersom att vi var de ända som var över 21 och där fanns också baren haha. Hade sjukt kul! Träffade en himla massa ball folk. Såg hela Boston skyline och köpte mig en jävla massa öl och drinkar haha. Efter att ha festat med Katharina så har jag en känsla av att nästa helg i Canada kommer bli sjuukt lyckad den med ;D På undervåningen fanns dansgolv med fin gammal hederlig musik hehe.

Båten slutade strax efter 9 och då blev vi upphämtade av 2 bilar som tog oss till en fest inne i Boston. Men aa.. har ju vart på bättre fester än det kan man säga haha. Jag och Johanna vann på beer-pong iallafall. Kl 2 blev alla utslängda för han som bodde där var trött. Yeeeeeey. Hade ingenstans att sova eftersom att vi planerat att sova där. Och jag som såg fram emot hängmattan haha. Tillslut lyckades Nick få tag på hans kompis som bodde i närheten som släppte in oss. "Guuuuud vilken fin lägenhet han har" sa vi när vi kom in där, egen bar och grejer. Jag och carro delade på en soffa. Sjukt obekvämt och täcke hade vi inget heller. På morgonen när vi vaknade vi och insåg hur jävla äcklig lägenheten var haha. Fy fan och hans fina bar var ju typ hemmagjord av lite plankor och silvertejp.. jaaah.. och helt från ingenstans kommer det in en annan tjej där vi sov. Vem fan var du typ? haha. aja. Nu kan vi ju iallafall skratta åt kvällen! ;D

Bildbomb!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar