måndag 30 september 2013

Niagara falls!!

Tjaaaaaaaa!!!

Hemma från Kanada och Niagara falls!
Asså bäst jävla resa någonsin typ. Säger jag väll iof alltid när jag kommer hem från en resa haha men hade riktigt jävla roligt!
Åkte upp med Johanna, Katharina och Selina. 10 timmar bus och när vi väl kommer fram till hotellet så bor vi precis vid gränsen och gångavstånd till fallen! Kunde fan se fallen från hotellet. Sjukt bra läge! Kom dit vid typ 11 på kvällen på fredagen tror jag. Slängde in väskorna och kleta på sminket sen stack vi ut och festa hela natten.

Lördagen Stack vi upp tidigt för att se Niagara falls! Riktigt ball!! Gick bakom fallen inne i bergen och stod precis bredvid. Sen blev det båttur under dom. Även om det inte var ett ända moln på himmelen så blev man pisseblöt. Tackar och bockar för de snygga regnjackorna man fick haha.
Efter det gick vi runt i stan och runt "mini las vegas" haha. Ball. Fick också för oss att gå en "horror factory"!! Hur läskigt kan det vara tänkte vi men asså så mycket har jag fan aldrig skrikit! FIck fan panik där inne haha! och De läskiga sakerna fick ta på oss där i mörkret!!!!!!

Kvällen satt vi hemma på förfest och sen drog vi ut. Club 7 tror jag det hette. Där träffade vi några som ville att vi skulle dra med till en annan club. Sagt och gjort. Sjukt ball där inne. Fick stå i vip kön och även om inte alla av oss var 21 så kom vi in ändå hehe. Behövde inte betala ett piss! Awesoooooome!!
Tror inte jag satt ner än enda gång på hela kvällen. Dansade med typ allt och alla haha. När de stängde så drog vi med några och käkade fyllekäk på Dennys. Se blev det en bärs på ett hotell. När vi precis skulle gå ner till taxin så knackar polisen på dörren och frågar om vi har någon fiende haha. Tydligen har någon kletat ner hela dörren med potatis och sen lämnat ett spår med potatis ut och ner till hotell lobbyn haha.


En riktigt rolig helg med många internskämt om man säger så! ;D Nu måste jag lämna ungen och dra till Harvard! Yeeey. bilder kommer när jag har tid med det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar