torsdag 19 september 2013

One Direction fan? näääh

Jobbet gick bra idag. Mina 2 timmar med reid innan vi hämtar de andra spenderades på lekparken igen. Sjukt varmt idag. Sämsta med lekparken är typ att alla föräldrar sitter  vid sidan om och jag är den ända som leker med min unge vilket resulterar i att jaaaaag alltid får typ 1000 ungar att ta hand om haha. aja

Tror jag har suttit med min vänsterarm för mycket i fönstret med nervevad ruta i bilen. Den är fan brunare än min högra arm!

Har spelat amerikansk fotboll med ungarna en del det sista. Speciellt idag. Blev fan genomsvettig. Men börjar näästan typ lära mig alla regler lite mer nu. Farlig sport det där!

Clasine kom och hämtade mig ikväll. Stack och mötte upp Johanna, Jenie och Jarro haha.
Alla ville gå på One direction bion utan jag så jag kände mig lite som 4 vännerna och Jerry typ. Haha jag vet ju knappt vilka det är!? Menmen, så fick det bli men vi hade sjukt kul ändå! Nu vet jag ju typ allt om dom. yeeey! Var de ända som satt inne på bion haha. Helt öde så kändes som att vi var med i en skräckfilm haha. Carro kunde självklart alla låtar som var med i filmen så blev änna högallsång där inne! :D

Sjukt fina bilder!

 Blod på marken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar