onsdag 18 september 2013

i-landsproblem

Kommer ihåg att mamma i Sverige kunde bli sur på mig ibland för att jag aldrig hade tid för familjen eller henne typ, så sa hon "Ja men du kan väll höra av dig när du är klar med alla dina 100 andra projekt!" Hon som vanligt har hon rätt. Är det något jag har svårt för så är det att säga nej när andra behöver min hjälp. Jag har visserligen blivit bättre för det men det är ändå så att det gör mig stressad ibland. Kan inte alla måsten bara försvinna!? hade ju varit sjukt smidigt och jag hade kunnat glida räkmacka och glassat hela livet haha.

Vardagen här just nu är fullspäckad. Morgon till sen kväll! Har ju ingen tid till att bara ligga och glo på tv elleer att bara sitta och glo in i väggen, Sjukt gött ibland ju!
Vad jag nästan vill komma fram till är egentligen att jag vette fan om jag kommer palla Harvard. vet inte varför jag valde det. Sjukt mycket plugg och på engelska. lexikon är min bästa vän fan. Pallar inte! Och frågan är när jag ska hinna med att plugga? Speciellt inte när man lovat ut en massa andra grejer till folk. Får skylla mig själv men nu har jag fått klaga lite iallafall. Nu ska ungen till skolan

Hej hopp gummisnopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar