onsdag 25 september 2013

Synd om mig

Sitter i sängen. Käkar Ahlgrens bilar. Badar i böcker och pennor. Tycker synd om mig själv. Men pluggar jag? näääh, allt annat lockar ju. "Hade jag bara inte behövt plugga nu så hade livet varit perfekt" har jag suttit och tänkt hela kvällen. Men ändå kan jag inte få mig till att öppna alla böcker. Sämst. Jag är en sista minuten människa. Så är det väll bara. Buhhhhuuuuu!!

Aja, jobbade inte jättelänge idag iallafall. 2 timmar i morse sen typ 3 timmar från 1-3. Sjukt gött. Lagade pannkakor till lunch. Sjukt nöjd. Skjuttsade Jennie för hennes ärenden. Idag fick hon flytta in i sin nya familj. Kan tänka mig att det är sjukt gött att ha någonstans att bo nu eller vad man nu säger. Blev en promenad med Greta efter det. och nu sitter jag här.

Herrå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar