torsdag 12 september 2013

Strålande sol vs thunderstorm!

Jaha kom precis hem, 20 min försent hehe.. storm ute. fast fortfarande sjukt varmt. ÖS regnar ner och himmelen är vit av blixtrar.

Den vanliga skoldagen idag typ, hämtade reid och stack till poolen en stund sen kom ungarnas farmor och farfar hit från ohio, sun valey. ska stanna till på mångad. Så då behövde jag typ inte jobba mer. Tog med mig greta och plockade upp carro på vägen för att ta en promenix. kom hem och lekte lite med ungarna.

I kväll hade jag lovat Joanne att dra med en tjej ut och hitta på något. en tjej från andra sidan boston som är i rematch. Så jag och de andra tjejerna stack och hämtade henne, satt och tjötade lite och sen blev det middag på cheesecake som vanligt haha. Men det var trevligt. haha jävla dam tjejer jag träffat här men fan vad jag tycker om dom! Sjukkt nästan vilja skriva ner våran Fb chatt här i bloggen för att visa! SÅ ofta jag skriver med dom och sitter i mitt rum och as garvar för mig själv haha.

Iallafall, tjejen var ball så hoppas faktiskt hon får en ny familj här i närheten så hon kan börja hänga med oss! :D


Var bara tvungen! Säkert bara vi som garvar åt det haha,,.. allt vi skriver är fan intärnt som fan men så jävla roligt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar