söndag 8 september 2013

Janni 21 år!

Trodde då aldrig att 21 var en ålder jag skulle längta till! Visst att jag festat och druckit och köpt alkohol här i usa ändå men det underlättar ju en hel del att vara laglig haha!
Så nu får jag hyra bil och dricka hur mycket jag vill typ haha! ;D

Och min födelsedag var lätt över förväntan! Trodde aldrig att den skulle bli så bra som den var.
Började med att jag fick sova ut haha. Vaknar och öppnar mina paket på sängen som jag så fint lagt upp kvällen innan. Både som robin haft med dig själv och från min familj, sen några från min värdfamilj. Sen går och in och kollar FB och då har jag en video från mina fina från sverige när de sjunger för mig! blev fan rörd haha! Så glad gör dom mig! ungarna kommer in med en blomma och en happy b-day ballong till mig också. Vid 3 tiden kommer Carro hem och har köpt en pinkberryglass till mig. SÅ gullig är hon! Sitter och tjötar lite. Drog till Myopia där det var polo turnering. Rätt ball och solen stekte. Där fick vi också höra att vi var de snyggaste tjejerna på hela stället också haha. Julia kom och sen stack vi till cheescake factory och mötte upp Johanna. Jag beställde in en bärs hehe! SÅ NÖJD!! Sen kommer ÄNTLIGEN personalen in och sjunger för mig med en cheescake i handen haha. Dom sjunger alltid för alla andra men äntligen för mig ahhaha ;D

sen har carro bett personalen att skriva på tallriken att jag fått en Red sox biljett! :D så jävla glad!! och sen betalar dom även mitt käk!

Sjukt glad att jag träffat så underbara tjejer här! :D








Skypade med familjen i sverige också! Händer inte allt för ofta. Kändes bra :D Lillebror hade lagat en tårta till mig haha. sjukt fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar