tisdag 10 september 2013

Börjat Plugga hehe.

Sen jag åkte från Hawaii har det inte blivit mycket sömn må jag påstå! Sitter just nu i min säng och försöker hålla mig vaken. Hade gärna velat gå ut och spela laccrosse med ungarna och min "sticka" jag fick av dom men orkar fan inte haha. Helt slut och huvudet bultar. Har nästan aldrig haft huvudverk men kommer ihåg att jag alltid hade det när jag jobbade på donken. Så nu kom jag fram till att det kanske var sömnen på den tiden och den ständiga förändringen av dygnsrytm som gjorde huvudverk.
Skitsamma
Har haft fullt upp iallafall.

Igår började jag på HARVARD!! Känner mig ascool!! Läser psykologi med inriktning på minnet. Sjukt intressant och så mycket som jag själv kan relatera till typ med tanke på att jag inte har något minne för saker och ting haha.

Sjukt krångliga är de på harvard i vilket fall och vill bara slå dom typ. Men nu är det nog löst. allt. hoppas jag. Väntar sjukt mycket plugg framöver. Uuuuuh!

Fin bild Johanna tog på tåget till Boston. Beskriver väl ganska bra hur jag känner mig haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar