söndag 15 september 2013

Crazy weekend!

SOm sagt, galen helg! Och nästan som jag hade förväntat mig så mår jag sjukt mycket bättre nu efter denna helgen än vad jag gjorde i veckan. Fattas alltid bara en jävligt rolig kväll när man är smådeppig ;)

Lördagsmorgon så kom Carro och hämtade mig för att sedan åka hem till henne när Selena pluckade upp oss och Katharina, sen vidare bort mot julia. När vi väl ska åka därifrån så klämmer julia sin hand i bildörren. Sjukt AJ!! is på det sen blev det äntligen av in till boston.
Inne i boston möter vi upp resten av gänget och tog oss bort till charles river där ennu en gratisfestival skulle vara. BACKSTREET BOYS skulle stå på scen! OMG fjortispower! Sjukt ball fan! Däremot kom vi lite sent och vi kom inte in haha så efter många om och men hittade vi en sjukt bra ställe där vi kunde "se" scenen och höra. Så nu har vi sett dom också.
Tydligen hade de en typ "demostration" "festival" inne i en park mot droger också. eller asså folk vill ju att det ska vara lagligt med maja och skit, vilket det typ är så där var det värsta hippie mini amsterdam typ. Folk rökte på från alla hörn och kanter, rätt ball att se hela grejen ändå.


Kvällen slutade med att jag, julia, johanna och sen ash hamnade på en fest. Rätt nördig fest men hade ändå ball som fan och alla var sjukt trevliga! :D Spelade beerpong, ölspel, tränade i hans gym, fick kinamat och göra våra egna drinkar och ja?.. vad mer behövs? Lyckades tillslut somna i soffan, inte mycket sömn däremot.


Söndag!
Vaknade upp och trodde dagen skulle bli katastrof! Mådde kass som att jag låg på dödsbädden men sen hände något, tror det var all cheerios jag åt, men sen försvann änna bakiskänslan! Visst var jag trött och så men helt kapabel till att leva typ! drog ifrån lägenheten och stack hem och hämtade min bil. Sen bar det av mot ikea!! :D Sjukt taggade!! Käkade köttbullar, testade sängar och allt anat man bör göra på ikea. Träffade 2 andra svenskar i toakön. typ 2 tvillingar i 30 års åldern men sjukt trevliga. De hade flyttat hit och bor någon timma utanför boston. Sjukt balla!


nu blev jag trött,, blir bildbomb i stället!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar