onsdag 11 september 2013

Sweet!

Hejsan hoppsan Lillebror!

Älskar att skolan har börjat. Nu är jag ju ledig typ hela tiden känns det som haha. Ungarna ska till skolan. Jag är ledig. Hämtar Reid vid 1 och de andra vid 3 sen slutar jag runt 5-6 nästan varje dag. sååå gött!!

Stack till stranden med Johanna och Carro efter jobbet idag. GALET varmt ute. 37°, klagar då verkligen inte! kvällen var hur skön som helst. Vart ute hela kvällen med korta shorts och ett linne hehe. När det blev kölsvart ute stack vi och hämtade Julia och så blev det glass på Richardsons!

Det var la min dag. Mina 2 timmar med Reid spenderades på en ny lekpark här i Hamilton. Sjukt ball. Tror nog jag hade roligast av oss. hehe

Var meningen att vi skulle bädda en säng jag och Greta men slutade med en tupplur i stället.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar