söndag 22 september 2013

Red sox Game!!!

Som sagt så vaknade vi i lägenheten och upptcäkte hur vidrig den var haha. Stack därifrån så fort vi bara kunde och tog tunnelbanan in till själva city där vi satte oss och käkade frulle på pret a manger. Satt där ett jävla bra tag fram tills kl 12 då det var dags att dra in till Fenway där Red sox matchen skulle vara. Sjukt mycket folk och Red sox har en helt egen arena. Sjukt amerikanskt med hot-dog stånd överallt haha. Köpte oss varsin keps och jag ett finger haha. Själva baseboll är ju rätt tråkigt men det verkar mest vara en social grej att kolla på. man kan sitta och tjöta och kolla folk typ. Hade sjukt roligt iallafall! :D Nu ligger jag på min säng och somnar snart. Mina fötter är helt massakrerade efter att ha gått runt i mina nya "klackskor" som ungarna tror är basketskor haha!

Vet inte om jag sagt det innan kanske men då säger jag det igen. Är sjukt glad över att ha träffat de här tjejerna här. De är ju rätt cp hela högen men det är väll det som gör dom så sjukt bra också! ;D Det vi gör mest är ju att skratta tillsammans känns det som! / Glad tjej

Bildbomb igen!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar