tisdag 24 september 2013

Apple picking

Stack en snabbis till banken idag med Clasine för att fixa ett kort till henne.
Efter att jag hämtat reid stack vi till lekparken och där var det en mamma som hittade mig som offer för att prata om hennes unge på 4 bast som hade förkorta jeans på sig. Vi stod seriöst i 25 min och pratade om hennes förkorta jeans. Förstår inte varför hon ville prata med just mig då jag inte var ett dugg intresserad. Fake smilet på och ett okej på det typ. BALL

Kom hem och Reid kom med förslag att vi kunde tvätta bilen. JA TACK! bäst unge ibland asså! Sen blev det basket fram tills att Caggie hämtade oss för att dra på apple-picking. Sjukt stor grej här. Alla gör det, stora som små och alla måste prata om det. Men det var trevligt. pumpor hade det också. Sjukt många. Jag käkade änna så mycket öpplen att jag fick ont i magen. Blev då en äppledonut på det i stället. Btw så har de redan nu börjat halloweenpynta överallt!! Rätt mysigt ändå. Fram tills att man ser zombies i folks trädgårdar!!

Carro kom och hämtade mig, katharina och clasine vid 8 då vi drog till starbucks.

Fick paket på posten idag också. Kul kanske ni tänker men det var det då fan inte. 2 böcker jag köpt hem för att kunna klara kursen på Harvard. Texten är fan skitliten. Bara det gör att jag inte vill läsa dom. Buuuhuuu





 Ända bilden i ena boken typ och man ser inte ens att det ska föreställa en hjärna typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar