tisdag 17 september 2013

Stressdagarna håller i sig

Upp och hoppa och jobba vid halv 06.30 - fixa ungarna och sen till skolan. direkt till gymmet och nu vet nu tänker jag ha en hel rubrik om min timma på gymmet!!

Gymmet!!..

Jag kom in och mötte johanna och carro på bandet. stod där och sen drog carro hem. jag och johanna fortsatte med styrketräning. Armar, spännande spännande. Johanna Har aldrig tränat på gym innan så jag tänkte att jag kunde ju lära ut mina superskills i hantlar då va. Så där stod vi, jag förklarade som om jag vore kung på det jag pratade om. Sen fortsätter jag med en annan övning och då... då händer det som jag varit rädd för i alla mina gymdagar! Någon kommer fram och säger åt mig att jag gör fel. eeeh!? asså jag är nog sämst i världen på att ta kritik. Hon ville ju bara väl den lilla muskelknutten. Tydligen var mitt ben alldeles för långt bak, (vilket jag tyckte var skönt att ha) men då kunde jag skada ryggen tydligen. Assååååååå åååh, ja, jättesnällt av henne och jag tog log det största leendet till henne men så pinsamt ju. Om det är en som kommer fram och kollar då undrar man ju hur många andra det är som kollat på mig och tänkt på det! Dör. sen blev det inga mer hantlar..


Efter att jag slutat stack jag direkt till lilla mallet och hittade min nya favvo affär. Arts & crafts. En asfet affär med bara pysselgrejer! Gick runt i typ en timma haha.

Sen iallafall så kom carro hit en stund sen åkte vi och hämtade min nya granne Clasine och drog till starbucks.

snipp snapp slut så var sagan slut!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar