onsdag 8 januari 2014

Byebye middag!!

Tjenis penis!
Idag har varit som en helt vanlig jobbdag. Spelat en himla massa wii. Råkade säga weed istället för wii när vi gick i skolkorridoren när jag hämtade ungarna men förhoppningsvis var det väll ingen som hörde.

Efter skolan åkte jag och hämtade upp Johanna. Stack till mallet för att köpa en buildabear till julia som en väldigt försenad födelsedags present hehe. Den var len!! köpte mig ett par fluffy skor för att ha inomhus och en fet tröja också! Så nu är jag pank igen. Värt.

Mötte upp Classe, Jennie, Carro och Julia på en restaurang jag glömt namnet på och hade en "byebye" middag för Jennie! Hon åker ju hem i morgon. Känns som att hon kom i går typ. Helt galet vad tiden går fort!!!! Men vi ses på Sverigeturnén sen när vi alla är hemma! ;D
Var sjukt trevligt iallafall. Inte ofta vi kan ses alla samtidigt då vi jobbar fel tider typ. Hoppas jag vi kan lyckas med snart igen!! :)

Btw såhär mycket snö kom det under en dag förra veckan!  Och då har vi tak över här haha


 Kallt i källaren!!
 Snygg bild!!
 Volcooom!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar