tisdag 21 januari 2014

Hej mitt vinterland!


Så jävla sann haha!! I natt ska det bli snöstorm IGEN!! Daphne har flyttat min bil för att plogaren sa kunna komma fram. Ingen får gå ut. Skolorna är stängda i morgon och jaa... Enligt sverige hade det här varit en helt vanlig snödag men i usa, där blir det kaos man. En foot snö och de stänger ner alla skolor. Det måste vara + grader ute för annars är det för kallt för Reids klass att gå ut på vintern. Va fan när jag gick på dagis så tvingade de ut oss i ösregn. Glömmer aldrig den gången jag slogs med min fröken för att hon ville tvinga på mig regnbrallor. Rev henne så att hon började blöda hehe. Inte konstigt att jag försökte rymma därifrån flera ggr. En gång sa jag att jag hade spytt i sandlådan "ojdå, ja men då måste vi ju städa undan efter spyan" var hennes svar... Ingen sympati för 5 öre.. jag som trodde jag skulle få åka hem. Istället fick jag gå och leta upp min spya som inte ens fanns. "jag tror jag grävde ner den här någonstans", så fick vi stå där och gräva upp den. Sen fick jag skäll.. hehe.

Iallafall... Älskar att min Vmamma också jobbar på skolan, kommer inte ungarna dit så gör inte hon det heller. Så jag har sovmorgon i mörra!! :D Jag väcker dig om vi ska hitta på något kul allihop sa hon. Göööött!!

Istället för starren idag så stannade jag hemma på middag. Fick en bärs dessutom eftersom att jag ändå inte kunde köra hehe ;) Hade familjemiddag och lite dricka i går också. Kommer sakna det när jag flyttar till sverige igen. På söndagar kör vi alltid "highlights of the weekend". Och eftersom att det var som en söndag igår så körde vi det då. sjukt mysigt.


Däremot kan de ha både sina för och nackdelar att vara som en "familjemedlem".. Man måste ju typ leka med ungarna även om man inte jobbar.. så idag har jag häängt med ungarna fram tills de gick och la sig. Jag kommer vara pro på football när jag åker hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar