söndag 19 januari 2014

Go helg!!

Heeeej säger jag efter en bra helg!

I fredags blev det sleepover hos carro med fina tjejer.
Lördags så drog jag och johanna in till boston. Stack hem till Nick och hans rumskompisar och käkade middag och hade lite förfest innan vi stack ut. Hamnade på ett ställe jag vart på förut men glömt namnet på. Sjukt nöjd var jag att gå ut med henne då hon inte är 21 hehe. Men det gick prima ballerina. Lyckades hamna på vip avdelningen dessutom. Naaajs!

Idag tog jag och Johanna en mysig liten roadtrip till Maine! Vi stack direkt efter att vi "landat" med tåget från boston till beverly. Mobilen var så gott som död på batteri och gårdagens smink satt fortfarande på. Men det hindrade inte oss. Utan gps och hela köret Hamnade vi i Portland, Maine. Maine är alltså en delstat i usa för er som inte fattar det haha. Ligger högst upp i landet.
Gick runt i stan och i några småaffärer. Mysig stad precis vid havet. Hamnade på ett thai ställe och käkade middag innan vi begav oss hem igen.
Slutsatts från Maine... Vi kan kalla det för KK staden. De hade gott om killar och konst. Så självklart fick jag köpa mig ett par brillor med färgen blå och den lite "konst" på sidorna! ;D
Vi köpte också våra efterlängtade Bruins mössor idag! Lätt den dyraste mössan jag någonsin köpt haha! 

Kom tillbaka till Beverly och tänkte gå på bio på mallet. Självklart gick ju inte filmen vi ville se så vi sket i bion och gick och satte oss på en restaurang/sportbar. Tog en bärs och tjötade gött och kollade på football haha. Grattis till Seattle som tog sig till Super Bowl! Dessvärre synd för Patriots (Boston) som åkte ut tidigare idag i Play offs. Glad att jag inte stannade i Boston för att se matchen där i baren. Stämningen hade väll inte varit på topp där inte! ;D

Random bilder från helgen! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar