måndag 27 januari 2014

Helgens bravader

Tja! Sitter och gömmer mig för städerskorna. De har gjort om ena lekrummet här till en variant av ett bibliotek så jag hoppas på att de inte kommer hitta mig här inne så de redan är städat här hehe.

Det blev ännu en helg där jag knappt vart hemma men det känns rätt bra ändå ;)

I fredags mötte jag upp Johanna och Julle på mallet. Jag hade tänkt ett köpa ett nytt mobilskal då min nuvarande är sönder men hittade inget fint. Istället köpte vi lite käk och hängde. Senare under kvällen stack vi hem till K-Mike och hängde med hans polare. De är ju lite speciella men var trevligt ändå. Spelade biljard och drack Whiskey och Rom och öl. Vaknade upp i en säng. Svinbakis. Skulle köra därifrån och tänkte mer eller mindre att faan, det här kommer inte gå. Men vi lever ju fortfarande hehe. Körde raka vägen till Våran favvo restaurang i beverly och käkade Satay, med extra sås. På riktigt det godaste jag ätit! Drack typ 1000 liter vatten också. Ett under att jag fick i mig allt.

Sen stack vi hem till Julle och hon fick duschat och fixat lite innan vi körde hem till mig där jag fick göra detsamma. Tillsist kom vi hem till Johanna innan vi hamnade på hennes unges barnkalas. Fick pizza och cupcakes.

Precis när vi kommit hem till Johanna igen kommer vi på att vi borde åka och köpa glass. Så vi hoppar in i bilen igen och åker och handlar. Hittar inte min vanliga B&J halfbaked, så fick bli en halfbaked Froyo. Inte alls lika go. Fast åt upp hela ändå i Johannas säng framför en massa film hela kvällen!

Kände att det hade vart gött att vakna upp i min egna säng på morgonen så jag åkte hem och la mig. De andra kom och hämtade upp mig vid 10 sen blev det roadtrip till Providence, Rhode Island.

Fick köpt mitt 17 par solglasögon här i Usa och så hittade jag mina drömskor jag letat efter!! De fanns däremot inte i min storlek då de är killskor egentligen men de sket jag i. Jag måste ha dom!! Så nu är jag 100 dollar fattigare men med the love of my life till mina fötter rikare! ;D
Käkade lunch på Joe's. Pasta med kyckling.

Providence kryllade av cheerleaders då de troligtvis var någon turnering eller nåt där borta.
Kom tillbaka till Mass vid 6 och bestämde oss för att gå på bio. The Wolf Of Wall Street. Så jävla rolig, tog dock aldrig slut men den var riktigt bra haha!






 Byggnaden i bakgrunden vi ville få med men den syns inte så tydligt haha.. Våra snygga Bruins mössor är självklart med! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar