onsdag 22 januari 2014

Snöcaoz!

Som sagt så var skolorna stängda idag så Daphne tog ungarna i morse. Jag låg kvar i min säng till kl 12 typ. Kollade på filmen Studentfesten. Sjukt jävla rolig!!
Gick ner och käkade lunch med ungarna och sen kom The collins ungar hit. Gick ut med hela flocken och åkte pulka ner för backarna innan vi tog golfbilen istället. Sjukt roligt faktiskt haha.

Mötte sedan upp alla föräldrar på Myopia och käkade middag. Spelade även någon konstig variant av tennis. UTE!! Kallt som fan!!

Nu börjar även ungarna tjata på att jag ska förlänga hela tiden. Det är svinjobbigt för det känns typ som att de fjäskar som fan för mig enbart för att de vill ha kvar mig ett år. Och om jag säger att jag vill hem i sommar så känns det som att de inte alls kommer bli lika engagerade i att ha mig i familjen haha! åååååååååh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar