tisdag 14 januari 2014

Bitter Janne

Har nyss vaknat upp i min säng med min käre Greta bredvid mig. Oooooooorkar inte gå upp. De senaste dagarna har jag tänkt att.. ja men i morgon när jag vaknar igen då kommer allt vara frid och fröjd och jag kommer vara pigg som en nötkärna. Lite så. Men nu har jag tröttnat lite på mig själv för den dagen kommer ju inte haha. Känner mig bara så jävla klen. Orkar inte gå upp på morgonen. Orkar inte ens spela wii med ungarna. HALLÅÅ, jag sitter i en soffa och låtsas tycka det är kul. Så svårt är det inte. Men tydligen för lille jannefan! till och med en kastrull med vatten i kan jag stå och glo på i flera minuter för jag vet att den kommer vara tung. Förhoppningsvis om jag glor tillräckligt länge så kanske den flyger!? För min skull!? Vem vet?

Igår var Charlie hemma och var sjuk. Vilken innebar att jag fick jobba 11 timmar. Glömde Reid på skolan. Kom en sådär 20 min försent hehe. Inga sura miner då då en annan "fröken" på skolan tagit med honom. men hans fröken idag sa inte ens hej till mig, Bitch.... Pinsamt.

Träffade Johanna på lite suchi i gårkväll. Var naajs!! Gött att catcha up lite över helgen hehe.

Känner mig fan som ett vrak. Titanic kanske. Jaa, men typ.
Behöver sol nu. Är trött på vintern. Sol sommar och en hot tub för bara mig själv. HAde vart niiiizzze! Fast nää, nu säger jag det förhoppningsvis för sista gången. I morgon när jag vaknar så kommer jag sluta upp med att vara klen och allt dedär. Abs pass får det bli! förra veckan var jag ju duktig med träningen. Känns som allt det försvann i helgen bara hehe. AAjjjaaaaaa!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar