söndag 5 januari 2014

Kvällens bravader!

När jag kom hem idag skulle jag träffa min V-familj för första gången på några dagar. Ville helst bara gå upp och lägga mig men slutade med att jag hängde med hela familjen till bobby och caggi för att fira Daphne som fyllde år igår. "Rufus kommer" sa daphne. blev typ avgörande svaret för att jag hängde med hehe.. sa först att jag redan ätit, vilket jag inte hade haha. Det är hennes bror. han är rolig haha.

Gick upp dit och käkade mat och tårta och kollade football på tv. När de skulle ta en bild på mia V-päron och ungarna framför brasan (The faldi family) så säger Charlie "Kom Janni, du måste ju också vara med!" ASSSÅÅÅ Älskade unge!! Han är fan bäst!! "jaa men självklart säger alla andra då "Daphne behöver ju en dotter i familjen" säger Rufus haha. Älskar min V-familj hehe!!! Nääe men på riktigt så är jag sjukt glad att jag är här! Så jävla random hela grejen egentligen. För ett årsedan hade jag ingen aning om vilka de var. Nu vill de att jag ska vara med på familjefotorna heheh ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar