tisdag 28 januari 2014

Starren!

Kom hem från starren för typ en timma sen. Carro kom och hämtade upp mig och Katarina. När vi kommer dit så är det bara Joanne som sitter helt ensam. Brukar vara helt smockat med brudar där inne haha. Men det var rätt mysigt faktiskt. Izzi, Johanna och en ny fransk tjej kom också. Så vi satt och hjälpte Joanne (våran lcc) med grejer vi kan göra som månadsmöten resten av månaderna.. Eller det var typ jag som kom på en massa saker som jag ville göra innan jag åker hem haha. så förhoppningsvis enligt mina planer så ska vi

Feb - Laserdome
Mars - typ rolerskating grej vad det nu heter, inte jag som kom på det iof
April - Åka till ett ställe i Ipswich där de tar hand om och tränar varjar. Åker förbi det stället varje gång jag ska till stranden men de har bara Grupper som får komma dit så jag tänkte att det kan ju passa bra ;D
Maj - Jag sa att jag ville åka på drive in bio för jag och Carro har snackat om det. Så Joanne sa att vi kan åka upp till Maine till hennes sommarhus, för där har de drive-in bio. Så sover vi i hennes hus sen. Sjukt ball!

Så jag är nöjd efter detta mötet haha ;)Det firar vi med en gammal bild på mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar