söndag 12 januari 2014

Helgen!

Tjaaaaaa!!

Helgen gick ju bara alldeles för fort!! I Fredags jobbade jag kväll fram till 10. Johanna kom hit och så glodde vi på Kick ass 2! När mina V-päron kom hem så kom vi på att vi måste ju hitta på någe ball inför kvällen. Slutade med att vi drog till en polare i Newbery och drack någon öl och kollade på DumDummare.

Sov där och kom hem vid kanske halv 2 på Lördagen. Satte mig med en B&J glass i sängen och tnker ha en redig degar lördag. Varade tills glassen tog slut då jag fick ett meddelande på FB. En polare i Boston ville att jag skulle hänga med på någon Pub Crawl. Tydligen skulle man klä sig i vitt och rött så det fick bli ett vitt linne och en rö mössa! Hade en timma på mig innan tåget gick!

Kl 4 kom jag in till Boston och mötte upp Roman och Chris. Gick till någon bar där redbull vodkan såldes för 3 dollar haha. Roman fattade la att jag såg trött ut! ;D Länge sen med dagsfylla nu fan! Men tog några drinkar där och tjötade med alla röd/vita filurer. Drog till en annan bar där vi satt en stund innan vi bestämde oss att det var dags för pizza. Så vi lämnade pubcrawlen och köpte fyllekäk kl 9 på kvällen haha. Hitta en annan bar där det blev någon drink innan vi tog subwayen till Alewife där det fanns en sjukt stor bar! Beställde in någon Fet dricka och lyckades få ett bord framför alla Tv skärmar! Det är tydligen Playoffs för footballen nu så patriots och något mer team spelade om en finalplats eller vad det nu var. Var sjukt mycket folk där iallafall och alla var på så sjukt bra humör då Patriots troligtvis skulle vinna. Vilket de gjorde också!


Idag har jag inte gjort sådär hejdlöst mycket, sovit typ och haft family dinner med football på tv!

Chris hade en specialarutgova på 1 dollarn haha!  Santa!

Alltid lika fint att hitta bilder på telen som man helt glömt av att man tagit haha !!


 Sliten tjej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar