torsdag 9 januari 2014

Trevlig kväll!

Tänkte ligga hemma och dega hela kvällen framför alla serier idag men sen kommer Daphne och knackar på min dörr och frågar om jag vill ha middag. Så jag dissade PH och gick ner istället. Ungarna hade lagt sig och det är sjuuukt jävla skönt att kunna prata med Mina V-päron utan att bli interrupted av någon av ungarna. Så vi satt framför tvn med en bärs och käka go kyckling och zappade mellan olika kanaler. Snackade om allt och ingenting. Var sjukt nervös över att de skulle ta upp förlängning men det gjorde de inte vilket blev en lättnad.
Vad som kan vara svårt i den här familjen är att se sin egen position typ. Låter säkert svindumt men ibland känner jag mig som ett barn, ibland som en syster, ibland som en dotter, ibland som mamma, ibland som en vän, antingen på ungarnas nivå eller som föräldrarna. Eller är jag bara en simpel employee eller vad det nu heter på svenska. Men det är skönt att kunna få lite vuxentid typ med enbart "vuxensnack" och kunna prata om tex mördarserier eller nåt annat icke barntillåtet haha.

Nu däremot har jag kollat ikapp alla serier förutom Awkward. Klockan blev alldeles för mycket men men var det värt! Nu... SÄNGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar