lördag 12 april 2014

2 roliga!

 Tyckte det var lite ball, en fransk tjej som skrev till mig som jag träffade på au pair skolan för snart ett år sedan. Allting blir ju vad man själv gör det till och om jag får säga det själv så håller jag fan med henne!! ;) I do have the best au pair year in the world!! Vill jag något så gör jag ju mitt bästa för att få det.. och det har jag i princip lyckats med so far! Sen är det alltid lite bättre att drömma om för mycket än för lite. Jag är här för att resa och träffa en himla massa ball folk och få uppleva en himla massa nya grejer mm. Och det finns ju bra jag själv som kan se till att få det. Men jag kan stolt säga att jag är nöjd med mitt år!! Och väntar fortfarande på det bästa! ;)

Vet inte varför jag gillar Bingo men han är ball!! Och troligtvis den änsa svenska kändisen jag följer på ista haha. Grattis B ;) Men han la iallafall upp en sprit som vi drack på fest för ett tag sen. Sprit med guld i haha. Rätt random.. tyckte det var kul det med hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar