torsdag 17 april 2014

En dagens helt enkelt..

Tjabba tjena hallå!!

gillar att jag alltid måste sitta i 5 min och fundera över vad jag har gjort under dagen egentligen...
kan ju inte vart en allt för spänande dag om jag inte kommer ihåg den haha.

Jag har bokat lite mer grejer för min resemånad förresten. Känt mig som en redig kontorsnisse!! Jag kan fan inte bestämma om vi ska flyga eller hyra bil när vi ska till Vegas bara!!

Bobby and Caggie har förresten fått en ny hund. Sjukt söt och vill hoppa upp i famnen på en hela tiden. Snutteplutt!! ;) Den har svårt att sitta still bara så fick ingen bra bild på henne. Eva.

Öhm.. jaa..  det var väll det jag hade att bjuda på ikväll tror jag

Tack och hej leverpastej

 Typ såhär jag fördriver mina lediga timmar om jag inte häckar på gymmet, vilket inte händer allt för ofta nu mera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar