tisdag 8 april 2014

Häääj hääj alla barn

Orkar typ inte ens skriva något haha.
JObbet blev lite kaos idag då jag tog hem Reids kompis på play-date. Funkade kanon, kl 2 skulle jag köra dom till peabody för kalas. På vägen dit säger ungen "Ursäkta mig men kan sdu köra så det inte gör ont?" Wtf menar ungen med det, tyst som fan pratade han också så jag hörde ju inte ett piss. Sen börjar ungen lipa också. Va en man, halllå eller!?
Aja, kommer in och alla ungar skriker och gapar och sjunger för födelsedagsbarnet, alla utom ungen med pain. Tysligen gör hans mage ont. Ringer hans mamma som för övrigt tror att jag heter Yanni. Försöker få honom att prata med henne och det slutar med att jag får köra hem honom istället för att hämta min andra unge.

 Efter jobbet var det skola som stod på schemat. Första gången jag körde rätt och inte kom en halvtimma sent... bra jobbat janne!! Däremot var det ingen annan där... Suck!! en kvart senare kom de. jag och en annan tjej fick gjort våran power point om Boston Marathon.. må vara den fulaste och simplaste powerpointen jag någonsin gjort men vem fan orkar anstränga sig när vi ändå inte får betyg. Vill ju inte ens gå där men måste man så måste man!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar