söndag 27 april 2014

Festival med Icona pop!!

Bäst dag!!!
Gårdagen då va... Stack hem till en polare lite utanför Boston, degade i soffan med några filmer och några bärs, Stack till Alewife och mötte upp Johanna och en tysk tjej som körde oss till johannas bil i middleton. Klockan var typ 3am när vi kom fram dit kanske... Sen tänkte vi att "jaha, nu då?"... slutade med att vi sov i johannas bil på en parkering haha. Ställde klockan på 8 på mörra för att ta tåget in till Boston igen. Stack in och mötte upp Jake och Sam och stack till ett Collage lite utanför Boston. Jag och Jake blev medbjudna på en festival av 2 tjejer vi träffade på Boston Marathon. Sjukt trevliga så varför inte? Festivalen var gratis och hela collaget var där!! Sjukt roligt!! var på typ 5 olika förfester och vädret höll sig och festivalen var sjukt bra! Musiken var grym och de avslutade med Icona pop!!! Kommer ihåg när de spelade i gbg på en lastbil samma dag som jag fyllde år i sverige!! :D Så sjuukt naajs!! men ännu bättre var det idag!! vi hittade en stor apa som fick följa med på min rygg också haha... fick precis flashbacks av det hhahaha :D

avslutade med efterfest inne på Collaget med några folk vi träffa.. sjukt kul! Jag hade "palm tree fight" och baseball med en massa folk på dansgolvet. Hittade en tårta innan vi var tvungna att sticka.. jag i ett nötskal "ÅÅH TÅRTA.. FÅR MAN TA??" Frågade varför fan de hade en tårta ståendes,. "nääe men det finns väl alltid något att fira, är det ingen som orkar äta den då brukar vi ha tårtkrig".
Så tydligen köper de alltid med sig tårta när de har fest haha!!

När vi skulle gå så hittade vi inte parkeringen vi stod på.. frågade ett gäng som kom gående.. "heey arnt u the swedish girls???" yeeeh!!! Älskar att vi typ alltid blir igenkända på alla ställen vi åker till haha... hade ingen aning om vilka de var men något måste vi ju gjort som vart ballt efter som att folk alltid kommer ihåg oss hehe ;D


OOOCH... När icona pop spelade... Jag hade med mig min #Sweden keps som jag och Jake gjorde en gång när vi skulle ut.. Höll upp den under konserten (stod ganska långt fram) och icona pop vad de nu heter irl såg den och pekade på mig hehhehe.... KÄNNER MIG SJUKT BALL!!!

Fick någon hulahula halsband också.. ingen aning om vart däremot haha... SNYGG!!

Draaagen? 

 Tog en första skål över att vi hittade till collaget i bilen haha!! NÖJDA!!


 Tårta i a la Americano style!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar