tisdag 1 april 2014

HEMMMAAAA och på ny Skola!!

Häääääj!!

Jaaa här har det stått tomt ett tag!!
Stack till Miami den 21 mars och stannade i 10 dagar. Jag och Johanna! Tänker inte ens börja förklara i det här inlägget hur bra det var för klockan är mycket och jag är fortfarande trött efter resan haha. Fastän jag kom hem för 2 dagar sen. Fullt upp i mitt lilla liv. Men det var SJUUKT bra!! GALET bra!!!

Springbreak i Miami är fan något det borde vara lag på att uppleva haha!! Ultra festivalen var ju sista helgen vi var där också så det var galet mycket folk. Alla var där!! ;D

Idag har jag iallafall suttit hemma de lediga timmar jag hade. Delvis för att jag skulle hjälpa några snickare men också för att försöka planera min tid framöver. Galet mycket att göra. Vad kommer jag bla fram till!? JO att jag har skola IDAG!! Trodde den var första maj och inte första april!! Aprilskämt? Så efter jobbet kl 6 fick jag slänga mig in i bilen, googla fram en adress och efter 1 timme är jag framme. Men tro fan att jag är på fel college då!! 15 min till rätt adress och lektionen börjar nu haha!! Kommer äntligen fram och frågar en polis om vägen. Får svar om att det är på våning nr 3. Hittar inte klassrummet så får gå in till varenda jävla rum och fråga vad de håller på med. Alla kolla snett som fan men där står jag med min hesa pajade röst och orkar inte riktigt bry mig. Alltid ball med lite uppmärksamhet. "kriminal blablabl" "mord blablabla" "läkare" "vetenskap" allt avancerat tidsskillnad från min kurs fan.. Tillslut kommer det fram en tjej som tydligen var min nyblivna lärare haha. Får följa med till ett kareokerum där en massa ica Jerrys står och sjunger och twerkar på scen. Assååå va faan!? Finns det något annat i livet som gör än lyckligare än ica Jerry!?
Bjuds på pizza gör det också och redan då kom jag fram till att jag gillar min kurs på Massbay haha!! Sen blev det upp till klassrummet där vi skulle presentera oss. alla satt 2 och 2 förutom jag som inte kände en jävel.. jahopp tänkte jag. Svintråkiga var de också. Den ända som pratade var ju jag och fröken typ. snackade om fester och klubbar i boston och om barn och giftemål haha. 1 timma innan vi skulle sluta frågar fröken "Vill ni stanna kvar eller åka hem?" Alla håller käften.. (Dafuck är det för fel på folk?) JAG VILL HEM säger jannebanan och fröken blev nog lika glad som jag för det...
Så nu fick jah äntligen lite tid över för att blogga! :D

För trött för bild men de kommer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar